Ενδιαφέρον προκαλεί o πίνακας «Οαση» της Αλίνας Μάτσα…
Είναι ένα από τα έργα τεσσάρων ελληνίδων εικαστικών που μετείχαν στο περίπτερο «Γάλλοι Καλλιτέχνες» της έκθεσης «L» Art en Capital» που έκλεισε…
χθες (30/11) στον εκθεσιακό χώρο του «Grand Palais» στο Παρίσι.
Μαζί με τη Μάτσα στο ίδιο περίπτερο πήραν μέρος οι Τάνια Δρογώση, Ελένη Νικολάκη και Εφη Σούτογλου.
Εξακόσια πενήντα έργα εκτέθηκαν στο περίπτερο των «Γάλλων Καλλιτεχνών» – Γάλλων και μη – και αυτή ήταν η πρώτη φορά από το 2006 (όταν άρχισε να λειτουργεί η έκθεση) που Έλληνες εικαστικοί συμμετέχουν στο συγκεκριμένο περίπτερο.
Στο περίπτερο των «Ανεξάρτητων» το παρών έδωσαν οι ζωγράφοι Χρήστος Ευσταθίου, Κατερίνα Μαρούδα, Μαρία Μουριάδου, Χρήστος Κονταρούδης και Μίνα Κορδαλή.
Σύμφωνα με την ιστορικό Τέχνης Εμμυ Βαρουξάκη, υπεύθυνη για την οργάνωση της ελληνικής συμμετοχής, το κριτήριο που υπερίσχυσε για την επιλογή των τεσσάρων στους «Γάλλους Καλλιτέχνες» ήταν ότι τα έργα τους έδιναν ελληνικό ή μεσογειακό στίγμα.
Η κυρία Βαρουξάκη, όμως, θεωρεί ότι μέρος της επιτυχίας οφείλεται και στην αυτοπεποίθηση των ελληνίδων εικαστικών μπροστά στον «τοίχο» της αυστηρότητας της γαλλικής Κριτικής Επιτροπής.
ΠΗΓΗ: tovima.gr
Via
Είναι ένα από τα έργα τεσσάρων ελληνίδων εικαστικών που μετείχαν στο περίπτερο «Γάλλοι Καλλιτέχνες» της έκθεσης «L» Art en Capital» που έκλεισε…
χθες (30/11) στον εκθεσιακό χώρο του «Grand Palais» στο Παρίσι.
Μαζί με τη Μάτσα στο ίδιο περίπτερο πήραν μέρος οι Τάνια Δρογώση, Ελένη Νικολάκη και Εφη Σούτογλου.
Εξακόσια πενήντα έργα εκτέθηκαν στο περίπτερο των «Γάλλων Καλλιτεχνών» – Γάλλων και μη – και αυτή ήταν η πρώτη φορά από το 2006 (όταν άρχισε να λειτουργεί η έκθεση) που Έλληνες εικαστικοί συμμετέχουν στο συγκεκριμένο περίπτερο.
Στο περίπτερο των «Ανεξάρτητων» το παρών έδωσαν οι ζωγράφοι Χρήστος Ευσταθίου, Κατερίνα Μαρούδα, Μαρία Μουριάδου, Χρήστος Κονταρούδης και Μίνα Κορδαλή.
Σύμφωνα με την ιστορικό Τέχνης Εμμυ Βαρουξάκη, υπεύθυνη για την οργάνωση της ελληνικής συμμετοχής, το κριτήριο που υπερίσχυσε για την επιλογή των τεσσάρων στους «Γάλλους Καλλιτέχνες» ήταν ότι τα έργα τους έδιναν ελληνικό ή μεσογειακό στίγμα.
Η κυρία Βαρουξάκη, όμως, θεωρεί ότι μέρος της επιτυχίας οφείλεται και στην αυτοπεποίθηση των ελληνίδων εικαστικών μπροστά στον «τοίχο» της αυστηρότητας της γαλλικής Κριτικής Επιτροπής.
ΠΗΓΗ: tovima.gr
Via
from adieXodos.gr http://ift.tt/1yBSSvk
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου