Οι διαφημίσεις στο διαδίκτυο αποτελούν τα τελευταία χρόνια ένα πεδίο διαρκών εξελίξεων και ιδιαίτερα έντονου ανταγωνισμού, δεδομένης της οικονομικής δυναμικής του χώρου.
Τα παραδοσιακά, πλέον, μπάνερ δίνουν…
τη θέση τους σε νέες ιδέες προβολής, προσαρμοσμένες στο στυλ και τις λειτουργικές ανάγκες του κάθε ιστότοπου και της κάθε εφαρμογής.
Οι λεγόμενες «έμφυτες» διαφημίσεις (native ads) αποτελούν την τελευταία λέξη της μόδας. Και η εταιρεία Avocarrot, που ξεκίνησε από μία παρέα τεσσάρων Κυπρίων φοιτητών στο Λονδίνο, πρωτοπορεί στον χώρο.
Στις 20 Μαΐου, η Avocarrot ανακοίνωσε ότι κατόρθωσε να συγκεντρώσει κεφάλαια 2 εκατ. δολαρίων για τη χρηματοδότηση της τεχνολογικής έρευνας και της εξέλιξης των «έμφυτων» διαφημίσεων σε «έξυπνες» κινητές συσκευές. «Θέλουμε να είμαστε οι παγκόσμιοι ηγέτες στον χώρο των native ads για «έξυπνες» φορητές συσκευές» δήλωσε ο Conno Χρίστου, εκ των ιδρυτών της Avocarrot.
Τι είναι οι «έμφυτες» διαφημίσεις
Οι έμφυτες διαφημίσεις αποτελούν έναν σύνθετο τρόπο προβολής προϊόντων, σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην καθίστανται ενοχλητικές ή και κουραστικές για τον χρήστη των ιστοσελίδων και των εφαρμογών όπου φιλοξενούνται.
Ωστόσο, η διαδικασία «εμφύτευσης» δεν είναι και τόσο απλή, δεδομένου ότι εναρμονίζονται με τον περιβάλλοντα διαδικτυακό χώρο της εκάστοτε ιστοσελίδας και εφαρμογής. Αυτό σημαίνει ότι η αυτόματη διαχείρισή τους εξ αποστάσεως κάθε άλλο παρά εύκολη υπόθεση θεωρείται.
Τι προσφέρει η Avocarrot
Ουσιαστικά, η εταιρεία Avocarrot προσφέρει λύσεις στους διαχειριστές διαφημίσεων για εφαρμογές σε «έξυπνες» συσκευές. Μέσω διαφόρων εργαλείων, τους επιτρέπει να μετατρέπουν τα παραδοσιακά μπάνερ σε «έμφυτες» διαφημίσεις αυτοματοποιημένα. Εξάλλου, αυτός είναι και ο λόγος που ήδη, η εταιρεία, η οποία έχει έδρα στο Σαν Φρανσίσκο αλλά δραστηριοποιείται με γραφεία στην Αθήνα, εξυπηρετεί μηνιαίως περίπου 200 εκατ. αιτήματα «έμφυτων» διαφημίσεων.
Δεκαπέντε νέες θέσεις εργασίας
Η πρόσφατη άντληση κεφαλαίων αναμένεται να δώσει στην εταιρεία τη δυνατότητα να προχωρήσει σε άμεσες προσλήψεις προσωπικού, με έμφαση στο κομμάτι του προγραμματισμού αλλά και του μάρκετινγκ. «Στο γραφείο μας στην Αθήνα απασχολούμε, ήδη, οκτώ άτομα. Σχεδιάζουμε, άμεσα, να προχωρήσουμε στην προσθήκη ακόμη 15 ατόμων» σχολίασε ο Conno Χρίστου. «Έως το τέλος του χρόνου, η εταιρεία μας στην Αθήνα αναμένεται να απασχολεί περίπου 25 ανθρώπους» πρόσθεσε.
Πόσο εύκολο είναι, όμως, για κάποιον να προσληφθεί σε μία ταχέως αναπτυσσόμενη νεοφυή επιχείρηση; Ο Conno Χρίστου τονίζει ότι η διαδικασία μόνο απλή δεν είναι. «Προτού καταλήξουμε σε έναν υποψήφιο εξετάζουμε μέχρι και 100 βιογραφικά» υπογραμμίζει και συμπληρώνει: «Για μας, αποτελεί αρχή πως μόνο μία καταρτισμένη, έξυπνη και δεμένη ομάδα μπορεί να φέρει ανάπτυξη και καινοτομία σε μία εταιρεία γρήγορης εξέλιξης. Για το λόγο αυτό θεωρούμε απαραίτητο έναν κύκλο πέντε συνεντεύξεων πριν επιλέξουμε ένα νέο μέλος της ομάδας μας».
Πώς ξεκίνησαν όλα
Ο Γιώργος Ηρακλέους, ο Γιώργος Μακκούλης, ο Conno Χρίστου και ο Πάνος Παπαγεωργίου είναι τέσσερις 26χρονοι φίλοι με καταγωγή από την Κύπρο.
Τελείωσαν με άριστα τις σπουδές τους στην Πληροφορική και Ηλεκτρονική Μηχανική από το Imperial College στο Λονδίνο και μπήκαν για τα καλά στον κόσμο της διαφήμισης σε «έξυπνες» συσκευές όταν αντιμετώπιζαν οι ίδιοι προβλήματα με τις διαφημίσεις που χρησιμοποιούσαν για τις δικές τους εφαρμογές. Αρχικά, ξεκίνησαν με μία μικρή επένδυση στο Έιντζελς του Λονδίνου. Στη συνέχεια, βραβεύθηκαν από τον αμερικανικό κολοσσό του διαδικτύου, τη Google, ως μία από τις οκτώ πιο υποσχόμενες νεοσύστατες εταιρείες, παγκοσμίως. Ακολούθως, η Avocarrot άνοιξε γραφεία στην περίφημη Σίλικον Βάλεϊ της Καλιφόρνια. Εκεί, έκλεισαν τις πρώτες συμφωνίες τους με επενδυτές, εξασφαλίζοντας χρηματοδότηση 2 εκατ. δολαρίων. Πλέον, στόχος τους είναι να εξελιχθούν ως η μεγαλύτερη εταιρεία για διαφημίσεις σε «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα στον κόσμο.
Πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ
Via
Τα παραδοσιακά, πλέον, μπάνερ δίνουν…
τη θέση τους σε νέες ιδέες προβολής, προσαρμοσμένες στο στυλ και τις λειτουργικές ανάγκες του κάθε ιστότοπου και της κάθε εφαρμογής.
Οι λεγόμενες «έμφυτες» διαφημίσεις (native ads) αποτελούν την τελευταία λέξη της μόδας. Και η εταιρεία Avocarrot, που ξεκίνησε από μία παρέα τεσσάρων Κυπρίων φοιτητών στο Λονδίνο, πρωτοπορεί στον χώρο.
Στις 20 Μαΐου, η Avocarrot ανακοίνωσε ότι κατόρθωσε να συγκεντρώσει κεφάλαια 2 εκατ. δολαρίων για τη χρηματοδότηση της τεχνολογικής έρευνας και της εξέλιξης των «έμφυτων» διαφημίσεων σε «έξυπνες» κινητές συσκευές. «Θέλουμε να είμαστε οι παγκόσμιοι ηγέτες στον χώρο των native ads για «έξυπνες» φορητές συσκευές» δήλωσε ο Conno Χρίστου, εκ των ιδρυτών της Avocarrot.
Τι είναι οι «έμφυτες» διαφημίσεις
Οι έμφυτες διαφημίσεις αποτελούν έναν σύνθετο τρόπο προβολής προϊόντων, σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην καθίστανται ενοχλητικές ή και κουραστικές για τον χρήστη των ιστοσελίδων και των εφαρμογών όπου φιλοξενούνται.
Ωστόσο, η διαδικασία «εμφύτευσης» δεν είναι και τόσο απλή, δεδομένου ότι εναρμονίζονται με τον περιβάλλοντα διαδικτυακό χώρο της εκάστοτε ιστοσελίδας και εφαρμογής. Αυτό σημαίνει ότι η αυτόματη διαχείρισή τους εξ αποστάσεως κάθε άλλο παρά εύκολη υπόθεση θεωρείται.
Τι προσφέρει η Avocarrot
Ουσιαστικά, η εταιρεία Avocarrot προσφέρει λύσεις στους διαχειριστές διαφημίσεων για εφαρμογές σε «έξυπνες» συσκευές. Μέσω διαφόρων εργαλείων, τους επιτρέπει να μετατρέπουν τα παραδοσιακά μπάνερ σε «έμφυτες» διαφημίσεις αυτοματοποιημένα. Εξάλλου, αυτός είναι και ο λόγος που ήδη, η εταιρεία, η οποία έχει έδρα στο Σαν Φρανσίσκο αλλά δραστηριοποιείται με γραφεία στην Αθήνα, εξυπηρετεί μηνιαίως περίπου 200 εκατ. αιτήματα «έμφυτων» διαφημίσεων.
Δεκαπέντε νέες θέσεις εργασίας
Η πρόσφατη άντληση κεφαλαίων αναμένεται να δώσει στην εταιρεία τη δυνατότητα να προχωρήσει σε άμεσες προσλήψεις προσωπικού, με έμφαση στο κομμάτι του προγραμματισμού αλλά και του μάρκετινγκ. «Στο γραφείο μας στην Αθήνα απασχολούμε, ήδη, οκτώ άτομα. Σχεδιάζουμε, άμεσα, να προχωρήσουμε στην προσθήκη ακόμη 15 ατόμων» σχολίασε ο Conno Χρίστου. «Έως το τέλος του χρόνου, η εταιρεία μας στην Αθήνα αναμένεται να απασχολεί περίπου 25 ανθρώπους» πρόσθεσε.
Πόσο εύκολο είναι, όμως, για κάποιον να προσληφθεί σε μία ταχέως αναπτυσσόμενη νεοφυή επιχείρηση; Ο Conno Χρίστου τονίζει ότι η διαδικασία μόνο απλή δεν είναι. «Προτού καταλήξουμε σε έναν υποψήφιο εξετάζουμε μέχρι και 100 βιογραφικά» υπογραμμίζει και συμπληρώνει: «Για μας, αποτελεί αρχή πως μόνο μία καταρτισμένη, έξυπνη και δεμένη ομάδα μπορεί να φέρει ανάπτυξη και καινοτομία σε μία εταιρεία γρήγορης εξέλιξης. Για το λόγο αυτό θεωρούμε απαραίτητο έναν κύκλο πέντε συνεντεύξεων πριν επιλέξουμε ένα νέο μέλος της ομάδας μας».
Πώς ξεκίνησαν όλα
Ο Γιώργος Ηρακλέους, ο Γιώργος Μακκούλης, ο Conno Χρίστου και ο Πάνος Παπαγεωργίου είναι τέσσερις 26χρονοι φίλοι με καταγωγή από την Κύπρο.
Τελείωσαν με άριστα τις σπουδές τους στην Πληροφορική και Ηλεκτρονική Μηχανική από το Imperial College στο Λονδίνο και μπήκαν για τα καλά στον κόσμο της διαφήμισης σε «έξυπνες» συσκευές όταν αντιμετώπιζαν οι ίδιοι προβλήματα με τις διαφημίσεις που χρησιμοποιούσαν για τις δικές τους εφαρμογές. Αρχικά, ξεκίνησαν με μία μικρή επένδυση στο Έιντζελς του Λονδίνου. Στη συνέχεια, βραβεύθηκαν από τον αμερικανικό κολοσσό του διαδικτύου, τη Google, ως μία από τις οκτώ πιο υποσχόμενες νεοσύστατες εταιρείες, παγκοσμίως. Ακολούθως, η Avocarrot άνοιξε γραφεία στην περίφημη Σίλικον Βάλεϊ της Καλιφόρνια. Εκεί, έκλεισαν τις πρώτες συμφωνίες τους με επενδυτές, εξασφαλίζοντας χρηματοδότηση 2 εκατ. δολαρίων. Πλέον, στόχος τους είναι να εξελιχθούν ως η μεγαλύτερη εταιρεία για διαφημίσεις σε «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα στον κόσμο.
Πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ
Via
from adieXodos.gr http://ift.tt/1PRk5F9
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου