Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

Λένε οι γυναίκες

δε κάνουν κι' άλλη δουλειά... μόνο λένε

Εσείς που νιώθετε μοναξιά, μη σκάτε άλλο..

Ξυρίστε το ένα πόδι...


Ξαπλώστε στο κρεβάτι και ακουμπήστε το πάνω στο άλλο.... Σε είδα στο μπαράκι... Ήσουν μελαχρινός και μαυρισμένος....

Μου έδωσες ένα τριαντάφυλλο.

Σου ψιθύρισα "Είναι τέλειο"....

Μου ψιθύρισες: "ένα ευρώ"... Όταν σου λείπει κάποιος..

Πάρε μια βαθιά ανάσα και συνέχισε να τρως. Μη φας ένα γλυκό... αμέσως να πάει στην κεντρική πλατεία του κορμιού σου !!! Έχω βάλει στο ψυγείο φωτογραφίες του πρώην μου με μαγνήτη . . .

Το γνωστό σε όλους μ@λ@κομαγνήτη... Καλύτερα μεγάλος και να τελειώνει αργά, παρά μικρός και να τελειώνει γρήγορα....

για τον μισθό λέω! Έχω να δω κατσαρίδα στο σπίτι 4 μέρες...αγχώνομαι... ΤΙ ΣΤΟ ΔΙ@ΟΛΟ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ??? Κάτι φήμες που βγήκαν για μένα,.. ότι είμαι φοβερή, καταπληκτική, γ@ματη, κλπ... να τις ακούτε ... δίκιο έχουν! Γιατί γεννήθηκα;

Υπάρχει Θεός;

Πως φτιάχτηκε ο κόσμος;

Ποιο είναι το νόημα της ζωής;

Γιατί τέλειωσε η μερέντα γαμώτο; Ήρθα στη vodafone για να διακόψω το συμβόλαιο και έχω φύγει... με

νέο νούμερο στο κινητό... σταθερό με ίντερνετ και νομίζω περιμένω παιδί.... Η cosmote μου λέει συνέχεια ότι ο κόσμος της είμαι εγώ..

ντάξει, λογικό, αλλά ξεκόλλα..είμαι αλλού...

Via

www.adieXodos.gr




from adieXodos.gr http://ift.tt/2nNEJxP
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου