Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Τώρα που σχόλασε ο γάμος


Καλό κουράγιο Τζορτζ και θα τα ξαναπούμε...



του ΧΑΡΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ Θα την πω την αμαρτία μου: Ας λένε ότι θέλουν τα περιοδικά, οι εφημερίδες, οι τηλεοράσεις, τα διεθνή κουτσομπολιά και οι κοσμικές στήλες, εμένα η Αμάλ Αλαμουντίν δεν μου αρέσει καθόλου. Δεν μου αρέσει, παρά τις τουαλέτες, τα ακριβά ρούχα, τα αποκλειστικά μοντελάκια και όλα τα αξεσουάρ και τα κοσμήματα που κουβαλάει και φοράει πάνω της. Δεν μου αρέσει το στιλ της, οι στάσεις της, η κίνησή της, το μακιγιάζ, το χτένισμα, το ύφος, το γενικό της στήσιμο, δεν μου άρεσαν ούτε οι συγγενείς της. Αν η Αμάλ δεν ήταν μια γυναίκα των οίκων μόδας και του χειρισμού ορδών από στυλίστες, μακιγιέρ και κομμωτές, ποιός θα γυρνούσε να την δει για δεύτερη φορά; Ισως και για πρώτη. Ξέρει, βέβαια, να διαλέγει πανάκριβα φαγητά και ακόμη πιο ακριβά κρασιά στα καλύτερα εστιατόρια της Ευρώπης, όπως ξέρει πλέον κι όλους τους διάσημους μόδιστρους που τρέχουν ξοπίσω της. Τι να της βρήκε, άραγε, ο Τζορτζ και τον κατάφερε;



Ίσως πράγματα που δεν φαίνονται, όπως το χιούμορ, η μόρφωση, οι γνώσεις και άλλες δεξιότητες που για να τις ανακαλύψει κανείς πρέπει πρώτα να συνδεθεί στενά μαζί της. Γιατί μας απασχολούν όλα αυτά και τι μας νοιάζει εμάς;



Είναι ο μύθος του αιώνιου εργένη και του περιζήτητου γοητευτικού αρσενικού (κάποιας ηλικίας) που έχτισαν για χρόνια οι στήλες των life style περιοδικών για τον Τζορτζ. Αυτά είναι που μας κάνουν να νοιαζόμαστε και να εξαντλούμε την αυστηρότητά μας εξετάζοντας κάθε πτυχή και κάθε κίνηση της νύφης, όποια κι αν ήταν. Έτυχε να είναι αυτή η ιρανικής καταγωγής δικηγόρος που ήρθε από το πουθενά και μας αιφνιδίασε όλους, ανατρέποντας κάθε προγνωστικό και διαψεύδοντας κάθε ισχυρισμό περί εμμονής του Τζορτζ στην εργένικη κραιπάλη. Πάντως, ότι κι αν έγινε κι ότι κι αν ισχύει, η Αμάλ δεν είναι φαινομενικά τουλάχιστον, η μοιραία γυναίκα που θα μπορούσε να τυλίξει στα δίχτυα της τον περπατημένο γόη του σινεμά και να τον κερδίσει ολοκληρωτικά και μόνιμα. Άρα: Φαίνεται ότι έδρασαν όλα εκείνα που δεν φαίνονται, όλα εκείνα που εμείς δεν βλέπουμε και τα είδε, τα ένοιωσε και τα γεύτηκε ο Τζορτζ που αιχμαλωτίστηκε από τα χαρίσματα και την προσωπικότητα της Αμάλ. Όσο για μένα, επιμένω στην άποψή μου και στην προσωπική μου αισθητική, απ΄ότι βλέπω, κι απ΄ότι μπορώ να κρίνω και δηλώνω ότι δεν μου αρέσει καθόλου η Αμάλ. Τέλος, θα τολμήσω μια πρόβλεψη για το ζήτημα Τζορτζ-Αμάλ, τώρα που τα πράγματα είναι ακόμη πολύχρωμα και φανταχτερά και το γλέντι του γάμου βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη:



Το ζευγάρι αυτό δεν έχει μέλλον. Έτσι μου φαίνεται κι έτσι θα γίνει, αργά ή γρήγορα, γιατί δεν μπορεί να έχει διάρκεια ένας γάμος που χτίστηκε πάνω στη χλιδή και στην υπερβολή, πάνω στην υποκρισία και στην επίδειξη. Όλα τα γλέντια, οι χαρές και τα συμβάντα της Βενετίας θα καταλήξουν κάποια μέρα σ΄ένα δικηγορικό γραφείο για τον μετά τον γάμο συμβιβασμό και τη μοιρασιά μιας περιουσίας. Καλό κουράγιο Τζορτζ και θα τα ξαναπούμε σε κάποιο άλλο μέρος σ΄ένα επόμενο γάμο σε μια άλλη γωνιά της γης, κάπου εξωτικά ίσως, για να μην έχει το κρύο, την υγρασία και τη βροχή της Βενετίας. Και θάναι και πιο φτηνά...



fe-mail



Via



www.adieX odos.gr






















from AdieXodos http://ift.tt/1mMIldx

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου