Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

Ποιος είναι ο γνωστός Έλληνας που δήλωσε: "Δεν έχω γευτεί πραγματικά την απόρριψη από τις γυναίκες";


Σε συνέντευξή του μίλησε για την επιτυχία τους στις γυναίκες και αποκάλυψε αν έχει δεχτεί απόρριψη... Ούτε όταν σε απορρίπτουν οι γυναίκες; Με έχουν απορρίψει, αλλά είμαι επίμονος. Δεν τα παρατάω. Επιμένω μέχρι να καταλάβω ότι γίνομαι, ίσως, ενοχλητικός. Και έτσι, ενώ στην αρχή έχω την πρώτη απόρριψη, μετά μου γυρνάει με ένα μαγικό τρόπο και η κοπέλα έρχεται από μόνη της. Οπότε, με αυτή την έννοια ίσως και να πεις ότι δεν έχω γευτεί πραγματικά την απόρριψη». Δηλαδή, δεν έχει υπάρξει καμία γυναίκα που να θέλεις πολύ και να σου έχει πει ότι δεν σε θέλει; Όχι, ποτέ. Είμαι ταύρος και κολλάω μέχρι να πέσουν τα τείχη. Αν δεν πέσουν δεν φεύγω. Επιμένω πάντα στις επιλογές μου. Έχω μια σιγουριά σε αυτά τα πράγματα και είμαι αποφασιστικός. Όταν αντιληφθώ ότι κάτι μου αρέσει το διεκδικώ και δεν έχω βγει ποτέ χαμένος». Έχεις κάνει όμως λάθος επιλογές με τις γυναίκες; Ξεκινάω με τις καλύτερες προϋποθέσεις αλλά ναι, στην πορεία μπορεί και να βγουν αλλιώς τα πράγματα. Όταν κυνηγάς δεν είσαι ποτέ σίγουρος αν θα σου βγει μελλοντικά αυτό που είχες πρωταρχικά στο κεφάλι σου. Οπότε, προφανώς κάνεις και λάθη...». Πηγή



Via




www.adieX odos.gr






















from AdieXodos http://ift.tt/1ryeJ41

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου