Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

Για να μην ξεχνάς...

http://ift.tt/1vgcs1w Η ζωή είναι ωραία.



Η ζωή είναι σύντομη.



Θέλω να ζω, απλά και ουσιαστικά, με πλήρη αυτάρκεια μέσα στη φύση.



Δεν ανησυχώ.



Δεν αγχώνομαι.



Είμαι ένα αγαπημένο παιδί του θεού και δέχομαι με ευχαρίστηση και ευγνωμοσύνη ό,τι αυτός μου παραχωρεί.



Ζω έντονα στο παρόν, καθώς το παρελθόν τελείωσε και το μέλλον είναι αβέβαιο.



Δε με απασχολεί ο θάνατος, η αρρώστια, τα γηρατειά, γιατί, απλούστατα, είμαι απασχολημένος με την καθημερινή φροντίδα σώματος – νου – ψυχής.



Μιλάω, μόνο όταν μου απευθύνουν το λόγο, και σιωπώ, για να μαθαίνω.



Ακούω, πάντα, το συνάνθρωπό μου, αγόγγυστα και με απόλυτη προσοχή.



Δίνω τη γνώση μου και τη βιωματική μου εμπειρία ΜΟΝΟ σε όσους είναι έτοιμοι σε όλα τα επίπεδα.



Η προσφορά στο συνάνθρωπο, που πάσχει, είναι ιερό καθήκον μου.



Είμαι πάντα αισιόδοξος και πιστεύω στον ΑΝΘΡΩΠΟ.



Πιστεύω ότι η μοναδική λύση σε όλα τα προβλήματα του σύγχρονου - πολιτισμένου ανθρώπου, είναι η επιστροφή στη φύση και η επακόλουθη εναρμόνιση σώματος, νου και ψυχής.



Σπάρτακος - spartacus.gr





from The Secret Real Truth http://ift.tt/1vgcpTq

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου