... Η πρόοδος των ιδίων Βαρδινογιάννηδων συνεχίστηκε με τον ίδιο Μητσοτάκη.
Οι "αριστεροκεντρώοι" Βαρδινογιάννηδες και πάλι ξεγέλασαν τη "χαζή" Δεξιά. Έγιναν τραπεζίτες και πάλι ελέω Μητσοτάκη και βέβαια κράτους.
Με πρωθυπουργό τον Μητσοτάκη απέκτησαν την κρατική τράπεζα με το όνομα Τράπεζα Πειραιώς …
Την οποία και πάλι γιγάντωσαν με κρατική απόφαση-δωρεά, "καταπίνοντας" τη Μακεδονίας-Θράκης.
Ποιος δεν θυμάται τους αγώνες των εργαζομένων της δεύτερης για το τζάμπα ξεπούλημά της;
Ποιος δεν θυμάται τις μαύρες σημαίες στο κεντρικό κατάστημα της Τσιμισκή και Βασιλίσσης Σοφίας;
Ούτε όμως αυτό αρκούσε. Ελέω Αμερικανών, κράτους και Μητσοτάκη —και άρα παρακράτους— έλεγχαν τον Παναθηναϊκό, τα πετρέλαια και μια τράπεζα, αλλά δεν ήταν ακόμα πλήρως διαπλεκόμενοι.
Τι κάνει έναν διαπλεκόμενο πραγματικό;
Μα φυσικά η ιδιοκτησία ΜΜΕ.
Η δυνατότητά του να "τυφλώνει" τον κόσμο και να τον παραδίδει λεία στην εξουσία, που εξυπηρετεί τον ίδιο.
Ο Μητσοτάκης κερδίζει τις εκλογές του Νοεμβρίου του 1989 με ποσοστό 46,19% και λόγω εκλογικού νόμου δεν καταφέρνει να σχηματίσει δική του κυβέρνηση, αλλά ελέγχει απόλυτα την Οικουμενική Κυβέρνηση του Ξενοφώντα Ζολώτα.
Εδώ μιλάμε για διαβολική σύμπτωση.
Κερδίζει ο Μητσοτάκης τις εκλογές στις 5 Νοεμβρίου του 1989 και στις 20 του ιδίου μήνα, που "πρωθυπουργεύει" ο ίδιος, ξεκινάει η λειτουργία του MEGA CHANNEL.
Η λειτουργία του καναλιού των εκδοτών και του Βαρδινογιάννη …
Η λειτουργία του σημερινού καναλιού του ΔΝΤ.
Όλα αυτά έγιναν και πάλι τζάμπα.
Πάλι τζάμπα μάγκες οι Βαρδινογιάννηδες.
Αγόραζαν με τον ίδιο "εγγυητικό" τρόπο. Αγόραζαν τζάμπα τηλεοπτικές συχνότητες πριν αυτές "σφραγιστούν" για όλους τους υπολοίπους. Έχτιζαν κανάλια, βάζοντας "υποθήκες" μελλοντικά έσοδα από διαφημίσεις …Σίγουρα έσοδα, εφόσον, λόγω Μητσοτάκη, έπεφταν οι κρατικές διαφημίσεις με τον τόνο.
Δισεκατομμύρια εισέπρατταν σε κρατικές διαφημίσεις οι τζάμπα καναλάρχες.
Ούτε μία δραχμή δεν έβαλαν από τις τσέπες τους
…Οι καναλάρχες, οι οποίοι ανταπέδιδαν την εξυπηρέτηση σε είδος …
Οι καναλάρχες, οι οποίοι "θωράκισαν" τον δικομματισμό.
Μεγάλη η χάρη τους. Μέχρι και το θλιβερό ανθρωποειδές με το όνομα Σημίτη τον εμφάνιζαν σαν "γοητευτικό".
Επί μία δεκαετία σχεδόν τον εμφάνιζαν σαν τον "καταλληλότερο". Όσο πιο κοντό και άσχημο τον έβλεπε ο λαός, τόσο πιο πολλά δημόσια έργα μάς κόστιζε η "σαύρα" του Κολωνακίου, για να βελτιώνει την εικόνα της.
Αυτοί οι καναλάρχες αποφάσιζαν όχι μόνον για το ποιοι θα μας κυβερνούσαν, αλλά και ποιοι θα συμμετείχαν στη Βουλή ως κοινοί βουλευτές.
Οι "κολλητοί" κομματάρχες έστελναν τις λίστες των υποψηφίων στους Βαρδινογιάννηδες και αυτοί τούς "πρότειναν" στον λαό μέσω των καναλιών.
Δεν υπάρχει βουλευτής, που να εκλέχθηκε τέτοιος, χωρίς να έχει περάσει από το "φίλτρο" των καναλαρχών.
Πρώτα οι καναλάρχες γνώριζαν ποιοι θα εκλεγούν και μετά οι δικαστικοί αντιπρόσωποι, που μετρούσαν τις ψήφους στις κάλπες.
Μιλάμε για την απόλυτη "δημοκρατία" …
Την απόλυτη τηλεοπτική "δημοκρατία".
Για να γίνει μάλιστα πιο "οργανωμένη" η προσφορά τους σ' αυτήν τη "δημοκρατική" πραγματικότητα, εξειδίκευσαν τα κανάλια τους.
Το αυτοαποκαλούμενο "σοβαρό" Μέγκα, θα αποφάσιζε για την πολιτική "άποψη" των "σοβαρών" Ελλήνων.
Το πιο "ελαφρύ" Σταρ, θα ομογενοποιούσε την πλέμπα.
Θα έδειχνε κώλους και βυζιά, για ν' απασχολείται η πλέμπα …
Η πλέμπα θα "τελείωνε" μαζί με την Πετρούλα, γιατί αυτό "βόλευε" το καθεστώς της μεταπολίτευσης.
Μιλάμε για "σύμπτωση". Κάθε φορά που ο Μητσοτάκης έπαιρνε μια θέση εξουσίας, κάτι "τσιμπούσανε" και οι "αντιστασιακοί" Βαρδινογιάννηδες. Όσο πιο μεγάλη ήταν η θέση που έπαιρνε ο ίδιος, τόσο πιο σημαντικό το απόκτημά τους.
Τι να έκανε ο άνθρωπος;
Βοηθούσε τα "ορφανά" από την Κρήτη.
Να πάρουν το κατιτής τους.
Να μην αποτύχουν στην Αθήνα και γυρίσουν στην Κρήτη και "ξαναπέσουν" στις "κατσικοεπιδρομές".
Μιλάμε για βοήθεια. . . . . ...
eamb-ydrohoos
from The Secret Real Truth http://ift.tt/1ETuNW6
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου