Ο πιο επιτυχημένος καλλιτέχνης όλων των εποχών σε παγκόσμιο επίπεδο είναι ο... Μάικλ Τζάκσον. Να μια αλήθεια ακόμη που δε λέγεται από τα μμε, τη στιγμή μάλιστα που υπάρχουν και μετρήσεις (τις οποίες θα δούμε παρακάτω). Μάλιστα πρόσφατα πρόσεξα πως σε μια αμερικάνικη εκπομπή που τελευταία αναμεταδίδεται από ελληνικό κανάλι, ως τέτοιος αναφέρεται ο Έλβις Πρίσλει.
Η εκπομπή αναφέρεται σε παλιά δεδομένα και χρειάζεται επικαιροποίηση (ή, αν έχει ολοκληρωθεί, τέλος πάντων είναι σε επανάληψη, οπότε και τα δεδομένα της είναι παλιά και άκυρα πλέον). Η επικαιροποίηση δε γίνεται, ο κόσμος δεν το γνωρίζει κι έτσι έχει εσφαλμένη εικόνα.Η αλήθεια είναι πως ο Έλβις Πρίσλει παλιά θεωρούνταν όντως ο πιο πετυχημένος και δημοφιλής καλλιτέχνης και στην εποχή του και για αρκετό διάστημα μετά το θάνατό του. Ωστόσο η μουσική δε σταμάτησε στον Έλβις Πρίσλει ούτε εκείνος είχε εξαντλήσει τα όποια μουσικά όρια μπορούσε να υπερβεί. Και βέβαια δεν είχε ακόμα γεννηθεί (μουσικά) το θαύμα που λέγεται Μάικλ Τζάκσον, όταν ο Πρίσλει μεσουρανούσε.
Παρ'όλο που υπήρξαν “σύγχρονοι”, όταν ο Έλβις Πρίσλει γνώριζε τη μεγάλη του επιτυχία, ο Μάικλ Τζάκσον δεν είχε ακόμα ωριμάσει ούτε ηλικιακά ούτε μουσικά κι έτσι δεν μπορούμε να τους κατατάξουμε στην ίδια χρονική περίοδο. Συνεπώς, επαναλαμβάνω, δεν είχε γεννηθεί (μουσικά) ακόμα το θαύμα που λέγεται Μάικλ Τζάκσον, όταν ο Πρίσλει μεσουρανούσε. Κι ο Μάικλ Τζάκσον τον πέρασε τόσο σε εμπορική επιτυχία όσο και σε απήχηση. Μα κυρίως σε φαντασία, σε δημιουργικότητα, άρα σε ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ αξία. Κι επειδή το θέμα δεν είναι να κάνουμε κάποια σύγκριση* αλλά να εξετάσουμε το γιατί ο Τζάκσον ήταν, είναι και θα είναι ο πιο πετυχημένος καλλιτέχνης όλων των εποχών σε παγκόσμιο επίπεδο, θα πάμε σε αυτό το “γιατί”.Δείτε περισσότερα με βίντεο σε μετάφραση του MJacksonTruth και άλλα πατώντας εδώ.
Via
Η εκπομπή αναφέρεται σε παλιά δεδομένα και χρειάζεται επικαιροποίηση (ή, αν έχει ολοκληρωθεί, τέλος πάντων είναι σε επανάληψη, οπότε και τα δεδομένα της είναι παλιά και άκυρα πλέον). Η επικαιροποίηση δε γίνεται, ο κόσμος δεν το γνωρίζει κι έτσι έχει εσφαλμένη εικόνα.Η αλήθεια είναι πως ο Έλβις Πρίσλει παλιά θεωρούνταν όντως ο πιο πετυχημένος και δημοφιλής καλλιτέχνης και στην εποχή του και για αρκετό διάστημα μετά το θάνατό του. Ωστόσο η μουσική δε σταμάτησε στον Έλβις Πρίσλει ούτε εκείνος είχε εξαντλήσει τα όποια μουσικά όρια μπορούσε να υπερβεί. Και βέβαια δεν είχε ακόμα γεννηθεί (μουσικά) το θαύμα που λέγεται Μάικλ Τζάκσον, όταν ο Πρίσλει μεσουρανούσε.
Παρ'όλο που υπήρξαν “σύγχρονοι”, όταν ο Έλβις Πρίσλει γνώριζε τη μεγάλη του επιτυχία, ο Μάικλ Τζάκσον δεν είχε ακόμα ωριμάσει ούτε ηλικιακά ούτε μουσικά κι έτσι δεν μπορούμε να τους κατατάξουμε στην ίδια χρονική περίοδο. Συνεπώς, επαναλαμβάνω, δεν είχε γεννηθεί (μουσικά) ακόμα το θαύμα που λέγεται Μάικλ Τζάκσον, όταν ο Πρίσλει μεσουρανούσε. Κι ο Μάικλ Τζάκσον τον πέρασε τόσο σε εμπορική επιτυχία όσο και σε απήχηση. Μα κυρίως σε φαντασία, σε δημιουργικότητα, άρα σε ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ αξία. Κι επειδή το θέμα δεν είναι να κάνουμε κάποια σύγκριση* αλλά να εξετάσουμε το γιατί ο Τζάκσον ήταν, είναι και θα είναι ο πιο πετυχημένος καλλιτέχνης όλων των εποχών σε παγκόσμιο επίπεδο, θα πάμε σε αυτό το “γιατί”.Δείτε περισσότερα με βίντεο σε μετάφραση του MJacksonTruth και άλλα πατώντας εδώ.
Via
from adieXodos.gr http://ift.tt/1WpU2YQ
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου