Το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις προσμετράει σε δύο αγώνες στο
Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών Ράλι της FIA (Sporting), με το ασφάλτινο...
κομμάτι να αποτελεί τον 6ο και το χωμάτινο σκέλος τον 7ο γύρο του
θεσμού. Παράλληλα, προσμετράει και στο Πρωτάθλημα Regularity της FIA. Σήμερα το απόγευμα τα πληρώματα της κατηγορίας Sporting θα
κατευθυνθούν σε διαδρομές της Αττικής, για να «ξυπνήσουν» αγωνιστικές
μνήμες του παρελθόντος στις ασφάλτινες ειδικές της Ριτσώνας (πρώτο
αυτοκίνητο στις 16:00), του Αγίου Μερκουρίου (πρώτο αυτοκίνητο στις
17:03) και της Πεντέλης (πρώτο αυτοκίνητο στις 18:06).
Το αγωνιστικό μενού της Παρασκευής είναι πλούσιο, καθώς περιλαμβάνει 7 ειδικές διαδρομές. Η αρχή θα γίνει με το Μελετάκι, ενώ στη συνέχεια τα πληρώματα της
κατηγορίας Sporting θα αγωνιστούν στις ειδικές Μέγαδα και Σχίνο.
Καινοτομία του αγώνα αποτελεί η υπερειδική διαδρομή της Κορίνθου στο
λιμάνι της πόλης, η οποία αναμένεται να προσελκύσει πλήθος κόσμου το
μεσημέρι της Παρασκευής. Έπειτα, οι αγωνιζόμενοι θα αγωνιστούν στις
ειδικές Άγιος Ιωάννης, Πίσσια και Αλεποχώρι, επιστρέφοντας το απόγευμα
στις φιλόξενες εγκαταστάσεις του ΟΑΚΑ. Το βράδυ, οι θεατές θα έχουν την
ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά το δύσκολο έργο των μηχανικών, οι
οποίοι θα μετατρέψουν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα από ασφάλτινα σε
χωμάτινα, ενόψει του τρίτου σκέλους. Η τρίτη, χωμάτινη ημέρα, διέρχεται από ακροπολικές διαδρομές των τελευταίων ετών στην περιοχή του Λουτρακίου: Κινέττα, Κλένια, Κεφαλάρι και Λουτράκι. Η
διοργάνωση θα ολοκληρωθεί την Κυριακή με την απονομή των επάθλων στο
λόφο του Φιλοπάππου, με φόντο τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Σε παράλληλη διαδρομή κινείται τις δύο πρώτες ημέρες και η κατηγορία Regularity, ενώ την τρίτη ημέρα δίνει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να γνωρίσουν τις ομορφιές της ελληνικής υπαίθρου, σε διαδρομές κοντά στην Αττική. Η Toyota Corolla KE30 των Ζαλμά, Τσαγκάρη χτες στον τεχνικό έλεγχο.
Χτες ολοκληρώθηκε στις φιλόξενες εγκαταστάσεις του Ι. ΚΤΕΟ Κόμβος Κηφισίας ο τεχνικός έλεγχος των Ελληνικών πληρωμάτων στις κατηγορίες Sporting
και Regularity. Συνολικά 44 από τα 56 αυτοκίνητα πέρασαν τον καθιερωμένο πριν τους αγώνες έλεγχο, ενώ το πρωί της Πέμπτης είναι η σειρά των
ξένων πληρωμάτων. Βέβαια, κατ’ εξαίρεση σήμερα εμφανίστηκαν οι Σουηδοί
Myrsell-Junttila και Johnsen-Johnsen αμφότεροι με την δραματική σε ήχο
Porsche 911 RSR. Το αρχηγείο (HQ), το γραφείο τύπου και το Service Park θα στεγαστούν στην Αθήνα, με τον φετινό αγώνα να υπόσχεται δυνατές συγκινήσεις, καθώς διέρχεται
από «κλασικές» διαδρομές παλαιότερων εποχών. Αυτή την ώρα υπάρχει στον
προαύλιο χώρο του Ζαππείου έκθεση σπάνιων αυτοκινήτων που θα λάβουν
μέρος στον αγώνα. Στις 14.30 στους πρόποδες του Ιερού Βράχου της
Ακρόπολης θα δοθεί η εκκίνηση του αγώνα, με τα πληρώματα τόσο της
Sporting, όσο και της Regularity να κατευθύνονται στη συνέχεια στην
πρώτη ειδική του αγώνα, τη Ριτσώνα που ξεκινά στις 16:00.
Via
Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών Ράλι της FIA (Sporting), με το ασφάλτινο...
κομμάτι να αποτελεί τον 6ο και το χωμάτινο σκέλος τον 7ο γύρο του
θεσμού. Παράλληλα, προσμετράει και στο Πρωτάθλημα Regularity της FIA. Σήμερα το απόγευμα τα πληρώματα της κατηγορίας Sporting θα
κατευθυνθούν σε διαδρομές της Αττικής, για να «ξυπνήσουν» αγωνιστικές
μνήμες του παρελθόντος στις ασφάλτινες ειδικές της Ριτσώνας (πρώτο
αυτοκίνητο στις 16:00), του Αγίου Μερκουρίου (πρώτο αυτοκίνητο στις
17:03) και της Πεντέλης (πρώτο αυτοκίνητο στις 18:06).
Το αγωνιστικό μενού της Παρασκευής είναι πλούσιο, καθώς περιλαμβάνει 7 ειδικές διαδρομές. Η αρχή θα γίνει με το Μελετάκι, ενώ στη συνέχεια τα πληρώματα της
κατηγορίας Sporting θα αγωνιστούν στις ειδικές Μέγαδα και Σχίνο.
Καινοτομία του αγώνα αποτελεί η υπερειδική διαδρομή της Κορίνθου στο
λιμάνι της πόλης, η οποία αναμένεται να προσελκύσει πλήθος κόσμου το
μεσημέρι της Παρασκευής. Έπειτα, οι αγωνιζόμενοι θα αγωνιστούν στις
ειδικές Άγιος Ιωάννης, Πίσσια και Αλεποχώρι, επιστρέφοντας το απόγευμα
στις φιλόξενες εγκαταστάσεις του ΟΑΚΑ. Το βράδυ, οι θεατές θα έχουν την
ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά το δύσκολο έργο των μηχανικών, οι
οποίοι θα μετατρέψουν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα από ασφάλτινα σε
χωμάτινα, ενόψει του τρίτου σκέλους. Η τρίτη, χωμάτινη ημέρα, διέρχεται από ακροπολικές διαδρομές των τελευταίων ετών στην περιοχή του Λουτρακίου: Κινέττα, Κλένια, Κεφαλάρι και Λουτράκι. Η
διοργάνωση θα ολοκληρωθεί την Κυριακή με την απονομή των επάθλων στο
λόφο του Φιλοπάππου, με φόντο τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Σε παράλληλη διαδρομή κινείται τις δύο πρώτες ημέρες και η κατηγορία Regularity, ενώ την τρίτη ημέρα δίνει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να γνωρίσουν τις ομορφιές της ελληνικής υπαίθρου, σε διαδρομές κοντά στην Αττική. Η Toyota Corolla KE30 των Ζαλμά, Τσαγκάρη χτες στον τεχνικό έλεγχο.
Χτες ολοκληρώθηκε στις φιλόξενες εγκαταστάσεις του Ι. ΚΤΕΟ Κόμβος Κηφισίας ο τεχνικός έλεγχος των Ελληνικών πληρωμάτων στις κατηγορίες Sporting
και Regularity. Συνολικά 44 από τα 56 αυτοκίνητα πέρασαν τον καθιερωμένο πριν τους αγώνες έλεγχο, ενώ το πρωί της Πέμπτης είναι η σειρά των
ξένων πληρωμάτων. Βέβαια, κατ’ εξαίρεση σήμερα εμφανίστηκαν οι Σουηδοί
Myrsell-Junttila και Johnsen-Johnsen αμφότεροι με την δραματική σε ήχο
Porsche 911 RSR. Το αρχηγείο (HQ), το γραφείο τύπου και το Service Park θα στεγαστούν στην Αθήνα, με τον φετινό αγώνα να υπόσχεται δυνατές συγκινήσεις, καθώς διέρχεται
από «κλασικές» διαδρομές παλαιότερων εποχών. Αυτή την ώρα υπάρχει στον
προαύλιο χώρο του Ζαππείου έκθεση σπάνιων αυτοκινήτων που θα λάβουν
μέρος στον αγώνα. Στις 14.30 στους πρόποδες του Ιερού Βράχου της
Ακρόπολης θα δοθεί η εκκίνηση του αγώνα, με τα πληρώματα τόσο της
Sporting, όσο και της Regularity να κατευθύνονται στη συνέχεια στην
πρώτη ειδική του αγώνα, τη Ριτσώνα που ξεκινά στις 16:00.
Via
from adieXodos.gr http://ift.tt/1AA6QSb
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου